piątek, 19 kwietnia 2013

Akcja Regeneracja czyli jak obudzić się z zimowego snu


Cześć moje drogie pewnie zastanawiacie się co kryje się pod tym hasłem , a więc uchylę wam rąbka tajemnicy nie wiem czy wszystkie ale zapewne większość z nas przygotowuje siebie i swoje ciało na sezon letni , powiem Wam ze ja przez ostatnie dni jakoś szczególnie krytycznie podchodzę do swojego wyglądu , kondycji skóry , paznokci i całej reszty dlatego u mnie w dom rusza akcja regeneracja na pierwszy ogień idą paznokcie są tak zmęczone ciągłym malowaniem , że niezbędna jest odżywka i chwilowy przestój w ich malowaniu słuchajcie kupiłam dla siebie eveline 8 w 1
 
producent zapewnia nas ze w przeciągu 10 dni paznokcie będą zdecydowanie lepszej formy pożółknięcia znikną , paznokcie urosną i staną się zdecydowanie mocniejsze hmmm no zobaczymy póki co używam jej 2 dni i jeszcze efektów nie widzę ,  czytałam też bardzo dużo dobrego na jej temat wcześniej używałam odżywki nail tek ale jakoś na moich paznokciach niestety nie zadziałała jak powinna i bardzo się rozczarowałam , może Wy macie jakieś swoje opinie i doświadczenia z takimi odżywkami ?? . Na drugi ogień natomiast stawiam sobie dość trudne zadanie a mianowicie walczę z nadmiernym tłuszczykiem i cellulitem J hmmm i tu na razie jestem w kropce kiedyś używałam Clarinsa  Masvelt i byłam zadowolona jedynym jego minusem bynajmniej dla mnie był jego zapach ostro ziołowy ja jestem raczej zwolennikiem bezzapachowych preparatów , ale wiem że u mnie sprawdził się naprawdę dobrze i przy codziennym stosowaniu  widziałam rezultaty , ale nie ukrywam że szukam ciągle czegoś nowego wiele mogę powiedzieć na temat preparatów cellulitowych bo wiele znam o wielu słyszałam pozytywne opinie jednak jak w przypadku Diora odstrasza mnie cena dziewczyny a może wy używacie jakiejś tańszej a dobrej alternatywy dla clarinsa ??? czekam na Wasze opinie i zbieram się do ćwiczen , zastanawiam się czy nie zrobić jakichś zdjęć co by potem widać było czy osiągnęłam jakieś efekty co Wy na to ???
 
Przeprasza za wygląd bloga walcze i się nie poddaje
Buźka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz