sobota, 13 kwietnia 2013

Witajcie :)

 Witam wszystkich serdecznie chociaż myślę , że w większości blog skierowany będzie do kobietek tych młodszych i tych starszych . Blog powstał ponieważ uwielbiam kosmetykę i wszystko co z nią związane makijaże , nowości kosmetyczne pielęgnacje i zapachy . Od dziecka należałam do "tych" które podbierają mamie czerwoną szminkę i kradną szpilki :) Od lat obserwuję blogi , oglądam filmu na you tube ale jakoś na własnego bloga mimo chęci brakowało mi odwagi , ale sądzę że mam sporo do powiedzenia, do pokazania a także do podzielenia się z innymi , z racji mojej pracy jestem na bieżąco z nowościami kosmetycznymi wszelkiego rodzaju czy chodzi o zapach , pielęgnację czy kolorówkę zawsze wiem co w "trawie" piszczy bądź piszczeć będzie , a mianowicie pracuje dla jednej z największych sieci perfumerii Sephora to miejsce wspaniałe , odważne , innowacyjne i bardzo przyjemne mam nadzieje dla każdej z Was . Tak więc po krótce to tyle chciałabym abyście w moich początkach pokierowały mnie z tym co jest ok , nad czym trzeba by popracować , może jakieś wskazówki co do tego co chciałybyście wiedzieć , może usłyszeć jakąś konkretną recenzje , jestem otwarta na wszystkie pomysły .

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz